- Nowy
- Obecnie brak na stanie

Polityka Prywatności
Darnowa dostawa przy zamówieniu od 100 zł
Możliwość zwrotu w ciągu 14 dni
Jedną z podstawowych pomocy sensorycznych są cztery drewniane bloki, które są podzielone według stopnia trudności (od bloku 1 do bloku 4). W każdym bloku znajduje się 10 cylindrów z uchwytami. Wałki z uchwytami są bardzo popularnym narzędziem wśród dzieci. Pracują z nimi dzieci od 2 roku życia. Starsze dzieci bardzo chętnie pracują z nimi w grupie, często ze wszystkimi blokami na raz.
Pomoc rozwija przede wszystkim percepcję wzrokową, ale jak w przypadku każdej pomocy sensorycznej, dziecko wykorzystuje i rozwija wszystkie zmysły. Ponownie, narzędzie zawiera wiele pojęć matematycznych, a podczas pracy z nim dziecko przygotowuje się również do pisania - praca od lewej do prawej, chwyt pęsetowy, zwalnianie nadgarstka itp. I oczywiście dziecko uczy się nowych pojęć poprzez przewodnika (nauczyciel/rodzic): gruby – cienki, szeroki – wąski, wysoki – niski, duży – mały.
Blok 1: cylindry zmieniają się w jednym wymiarze. Średnica jest równomiernie zmniejszana o 1 cm z 5 cm, wysokość pozostaje taka sama. Podczas pracy z nimi dziecko poznaje pojęcia: gruby – cienki, szeroki – wąski.
Blok 2: cylindry zmieniają się w dwóch wymiarach. Średnica jest równomiernie zmniejszana o 1 cm z 5 cm. Wysokość zmniejsza się równomiernie o 1 cm od 5 cm. Podczas pracy z nimi dziecko poznaje pojęcia: wysoki – niski, duży – mały.
Blok 3: cylindry zmieniają się w dwóch wymiarach. Średnica rośnie równomiernie od 1 cm do 5 cm. Wysokość zmniejsza się równomiernie o 1 cm od 5 cm. Podczas pracy z nimi dziecko poznaje pojęcia: wysoki – niski, szeroki – wąski. Blok 4: Rolki zmieniają się w jednym wymiarze. Średnica rolek wynosi 2 cm i pozostaje taka sama. Wysokość zmniejsza się równomiernie od 5 cm do 1 cm.
Blok 4: cylindry zmieniają się w jednym wymiarze. Średnica walców wynosi 2 cm i pozostaje taka sama. Wysokość zmniejsza się równomiernie od 5 cm do 1 cm. Podczas pracy z nimi dziecko poznaje pojęcia: wysoki - niski.